Det är skönt att du finns

Du finns där när jag är ledsen torkar mina salta tårar med din lilla tunga, busar och biter mej när jag skrattar och skäms när jag skäller på dej, du är helt enkelt den underbaraste hunden. Du förstår mej och vi är precis likadana. Ni som funderar på att skaffa hund, jag rekomenderar över allt annat denna underbara lilla varelse till ras, Jag har aldrig träffat en hund som är så mysig, ligger på rygg med benen rätt upp och snarkar och morrar,skäller,gnäller i sömnen. Man kan ligga och titta på honom i flera timmar utan att tröttna. Han är lat när jag är det och pigg när jag är det, han kan ligga och sova djupt men när jag reser mej för att gå till köket följer han efter för att se om det vankas lite mat, om inte går han tillbaka och somnar om, han är ingen vanlig hund, utan min bäbis som aldrig kommer växa ifrån mej <3

Han är MIN och jag skulle inte byta bort honom för något i världen !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, rasen är känd för att vara mycket känslig och lyhörd...

2009-09-30 @ 08:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0