Blött?? JAAA !

Ååh ja blir galeean.. för jag är bara en vaaalp, bara en vaalp och jag kissar vart jag vill =) helst i mammas och pappas Säng när dom sover och inte märker nåååågot..


Huja jag har tvättat 2 täcken och hur många lakan? och mitt duntäcke ligger nu i garderoben och vill bli tvättat.. Men ok, jag går ut med den 10 gånger per natt är det ok? 2-3 verkar inte funka.

Men du är ändå Mammas Bäääästa <333 Och jag älskar dej ! fast att du just nu gnäller satan för att du har varit på golvet i hela 10 minuter :o gaaaah


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, haha, va ska man säga...Så är det att ha valp.

2009-09-09 @ 11:36:54
Postat av: Anonym

ja det är ju det :)

2009-09-09 @ 13:24:40
Postat av: Anonym

Testa att inte ha honom i sängen, och att gå ut mitt i nätterna är inte bra om man tänker på att hundar vänjer sig snabbt! Så då kommer man bli väckt konstant om nätterna :)

2009-09-10 @ 07:14:16
Postat av: Anonym

Vi hade honom på golvet inatt, men kan tänka mej att han kissat på nån matta för han var inte kissnödig i morse halv 7.

2009-09-10 @ 11:10:27
Postat av: Anonym

Kineser kan vara svåra att få rumsrena - ett sätt är att ha dem intill sängen men att sätta upp ett kompostgaller så att de inte kan knalla iväg långt (som de själva tycker) bort o kissa i ett annat rum, eller på en matta...

Det gäller att ha tålamod! För min kines tog det tre månader innan hon började fatta att det inte är OK att kissa inomhus. För brorsans schäfer tog det tre dagar...

2009-09-13 @ 09:16:17
Postat av: Anonym

PS - testa med ett sängöverkast som inte är kul att kissa på - gammal vaxduk, plast eller liknande och bädda snapbbt!

2009-09-13 @ 09:20:28
Postat av: Frida

Okej tack så mkt =)

2009-09-13 @ 11:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0