Bara massa bus

Jag och Bilbo tog nyss en tur till goldparken, och som vanligt släpper jag honom lös där :) idag kom det 2 st chihuahua:s  och ville vara med och leka :) och även en jätte stor (vad det nu var för ras) som bara lämnade efter sej en stor hög med bajs^ Det är tråkigt att Bilbo inte får hälsa på andra hundar än, men på torsdag är det iaf dags för hans spruta då vi har tid hos veterinären, efter det ska han få vänja sej att leka med andra hundar, för just nu tittar han knappt åt deras håll utan rullar hellre runt i gräset.

Det blev inget bad går föresten, för han blev jätte rädd för dammsugaren efter att vi hade klippt honom, så jag tänkte att det inte var värt att låta honom skrämmas upp ännu mera.
Så jag badade honom idag istället, och det gick kanon bra, fick för mej att han "njöt" när jag spolade bort det sista balsamet med ljummet vatten jag testade även att öka värmen ytterligare lite grann och han slutade genast gnälla och stor snällt och tittade på mej.  Så alltså han gillar nog när det är lite "varmare" ni behöver ju inte tolka varmare som varmt i detta fall :P
Så nu luktar han smultronBlomma  =) Men dessvärre, Lämnade honom i sängen när jag skulle duscha och när jag är klar, så är det en pöl i sängen, attans.
Men ännu "konstigare" han kissade när jag tog ut honom, + 2 gånger till på samma runda. Det har aldrig hänt förut utan han kissar en gång kanske 2 om vi är ute Läääänge. Men idag så sniffade han runt och kissade lite här och där =)  Min hund har fattat att han är en hund och inte en katt =)

Ne nu ska man nog kolla på ett till avsnitt av ghost whisperer, kollade på 5 st igår kväll och redan 2 lr kanske 3 redan idag =)  såååå himmmlaa brraaa

 

Haade bra =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MIn kines tycker också om varmt badvatten!

2009-09-16 @ 07:22:54
Postat av: frida

va bra då är inte min udda :D

2009-09-16 @ 12:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0