tack joakim.. <3

jag kanske lät lite sur, men tack iaf jätte snällt att du tog bort virusen på min dator så att den funkar som den ska igen. :) så nu kan jag uppdatera som jag brukar igen, skönt va xD Fast kommer ju bara ha internet till den sista oktober. Då blir det slut på bloggadet iaf att blogga så ofta som jag gör, kan säkert låna nån dator lite varstans men blir ändå inte samma sak :(

Idag har jag och Bilbo inte gjort nånting tagit några promenader, och hämtat ett paket som mamma skickat, i det låg en tröja till Bilbo =) han blev riktigt ful söt :D tack mamma.
Nu blir det att sitta vid min fungerade data resten av kvällen.. wwwiee. =)

Hade bra.

Kommentarer
Postat av: Undrar

Varför kommer du inte att ha internet?

2009-10-07 @ 06:31:24
Postat av: Undrar

Varför kommer du inte att ha internet?

2009-10-07 @ 06:34:48
Postat av: Undrar

Klantigt - hittade inte kommentaren o skickade den därför en gång till. Sorry!

2009-10-07 @ 06:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0