Tack för svar :)

Okej då är mina problem lösta, alltså man ska köpa ett speciellt koppel och halsband. Men då vill jag veta varför då? ser dom ut på ett annat sätt ? 
Att jag till och med kunde få ett koppel var hur snällt som helst, Men hur då? :) 

Nu är klockan 12 jag och Bilbo somnade om efter morgonrundan, så nu blir det att göra sej iordning och äta någonting, för kl 15 börjar jag jobba. ( joakim slutar halv 15) så det blir hur lagom som helst.
Det är ju fint väder idag med !! skulle vilja ta en längre runda men det hinner jag nog inte med, vill inte att det ska bli som igår, dom ringde från burger king kl 16 då hade jag precis kommit ur duschen, så det blev att kasta på sej kläder och cykla iväg, var där på 16:20 Väldigt bra för att vara mej, det brukar ta 2timmar för mej att bli helt klar efter att ha duschat och blött ner håret. Men men nu vet jag att jag kan vara snabb ^^ 

Ne nu ska vi ut på promenad sen blir det frukost =)

Hade bra

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag ber Maria (som har fött upp både Bilbo o min Zelda) att hon ger mig din adress/mailadress, och så lägger jag det lilla kopplet i ett kuvert o skickar det!

2009-10-09 @ 14:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0