På stan hela dan =)

Hej allihopa :) Blev så satans arg imorse, hade tryckt in alla uppgifter om mej och Bilbo på kennelklubben, skulle anmäla honom till inofficiella utställningen på örebro mässan, sen när det var klart hoppade det direkt till swedbank och när jag skulle använda min dosa, var den helt konstig !! Blev så jävlans trött, hade inte tänkt gå ut nånting speciellt idag, men så blev det inte, så in i duschen och iväg till stan. Hade ringt efter Linn som fick möta upp mej på stan och vara hundvakt. Då kommer jag även på att jag måste in på amf och boka om mitt möte, och det tar tid. Sen iaf går jag in på swedbank, och killen som hjälper mej säger att den är låst pågrund av att "jag" vilket det inte är, har tryckt in fel kod för många gånger. Och sen säger han, bor du själv eller har du sambo, jag ba ja jag har sambo men han har inte försökt komma in på den? Är du säker på det, han kan annars ränsa ditt kort helt. Ja jag är säker :s Konstig kille haha. Efter att jag äntligen var klar där och kollat så att dosan funkade som den skulle så gick vi vidare, varav Linn gjorde bort sej totalt så jag höll på att dö, jag skämdes mer än henne tror jag ^^ men det var kul. Sen vidare till djuraffären för att köpa Bilbo mat, och även lite annat som vanligt ^^ Sen blev det take away linn beställde sushi att ta med hem.. Fyy va äckligt. Inte för att jag har smakat någongång men jag kan tänka mej. Uääak.

Sen knallar jag hemmåt, möter ett gäng killar, som säger det där borde inte få kallas hund ser ju mer ut som en råtta, Mitt svar tillbaka blev: Det är en valp ditt cp, hur stor var du själv när du var 4 månader? han som sa det rynkade på ögonbrynen förvånad av mitt svar, och det är jag själv oxå ^^ Men men, blir så trött på alla folk, var en gammal gubbe som tog sitt paraply och viftade i ansiktet på bilbo :S va Vill Dom ???

Ne nu är vi hemma iaf, så nu ska jag vänta på Joakim som slutar om en 15 min =) Då ska Bilbo Klippas och Badas för nu luktar han inte smultronpaj.

Hade bra =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja shit va pinsamt de va. Ge bilbo lite gos från mig ;D

2009-10-01 @ 18:17:14
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0