Nu säger vi Godnatt

Myskväll med tacos är aldrig fel, sanningen är att jag nog skulle kunna leva på just  mjukabröd massa grönsaker och creme fresh och självklart tacosås. Mums säger jag bara.
Nu är klockan halv 11 är egentligen inte trött alls.... sov efter att jag kom hem från jobbet ca 2 timmar och vipps så blev jag pigg nu precis när det är dags att sova, typiskt. skulle egentligen vilja vara vaken länge för att sen kunna sova länge imorn, jobbar ju natt hela helgen så skulle vara skönt att ställa om lite men lättare sagt än gjort kommer nog vara lika trött som vanligt för att sedan vara super övertrött och pigg när jag kommer hem, då har man lust att äta upp allt som finns i kylen och mumsa på tills man sedan kan sova.. men vem äter på nätterna liksom, många men inte jag.
Förra helgen när jag jobbade 18-03 säger shiftledaren kl 22:30 du kan ta lunch ! lunch vadå lunch...  det äter man på dagarna.. så jag tog en påse morötter och satt mej vid tvn tills rasten var slut.. Ne visst finns det många fördelar med att jobba natt så som OB tillägg= mer pengar
Mer tid till att göra annat på dagarna som att mysa med Bilbo, jag är egentligen en nattmänniska så för mej är det skönt att jobba natt, men när man jobbar olika hela tiden blir det jobbigt.

Hursomhelst nu ska vi iaf mysa ner i sängen :)  Har inget planerat för imorgon så får se vad vi ska hitta på, har lust att göra någonting iaf men men känner inga i stan så det blir svårt...
Bilbo skulle vilja leka lite med en lugn liten hundkompis om det är någon som skulle tycka det är roligt så säg till :) har dock ingen bil så det får bli någonstans här i närområdet.

Godnatt på er allla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0