Nu behöver jag lite...

HJÄLP IGEN =) Har tänkt att jag ska börja byta foder ifrån valpfodret, och då undrar jag. Vad ger ni era nakenhundar?  Vad är bra vad är dåligt??  Helt förvirrad i den stora djungeln.

Min dag idag, vet inte vad jag ska hitta på faktiskt....  finns inte så mycket att göra. Vädret var ju sådär lite regn blött och grått inte direkt så att man känner för att vara ute extra länge och strosa runt.
Blir nog att kolla på tv och gosa med Bilbo :) han tycker inte heller om när det är blött ute så han blir nog inte så ledsen.

Nu börjar strax smallville som jag kollar på varje morgon. så hejsålänge :D


Kommentarer
Postat av: Linda

öh snacka med nån om fodret, för småhundar brukar ganska lätt få dåliga tänder har jag för mej :)

2009-10-13 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0