Lördag

Åhh va skönt klockan är halv 12, precis kommit in efter morgonpromenaden.. Bilbo bajsade 2 gånger och jag hade bara med mej en påse som alltid, usch va pinsamt det är att bara gå därifrån, jag som tycker det är så viktigt att plocka upp det om det nu inte är i skogen lr så, för jag vet själv hur arg jag blir om jag är nära på att kliva i en hundprutt. Ne det är viktigt att plocka upp efter sin hund.

Ikväll ska jag ju som sagt på Ladies Night ska bli så himla kul, måste börja göra mej iordning snart ^^ kanske lite tidigt, men jag ska duscha och hålla på och det tar sin tid.  Sen ska jag vara hemma hos Helene senast 17 i eftermiddag. fast först på listan idag är Bilbo ! han ska klippas och badas typ nu =) så hinner inte skriva mer, hade bra.


Kommentarer
Postat av: marie och spencer

Oj va pinsamt >.<

Men häftig färg han har, de där bruna fläckarna bakom öronen!

2009-10-10 @ 12:16:40
URL: http://naken.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jaa :) ja han är så fin så

2009-10-10 @ 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0