Lördag = mysdag

Inte för mej....  Blev väckt förut av att det ringde ifrån Burger king.
Hej det är ..... Jag undrar om du kan jobba lite mer idag? hallå.. sover du?
Jag: em ja det kan jag när ska jag komma?
Kl 16-18
Men värt.... aja ses då :)  Så först blir det att åka dit kl 16 och sedan komma hem andas ut och nästan precis somna innan man ska väg igen och jobba natt...  Soo Funny.
Naaj nu ska jag busa med Bilbo för han håller på och rycker mej i håret och skäller, hoppar upp och ner för soffan =) så det är väl bäst att leka av han lite ^^ 

Hade bra allihopa :) Ni har kanske märkt att "kommentar rutan" inte syns. Det är bara att dra musen över så kommer den fram =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0