Lååång dag/kväll/natt

Så alltså min gårdag blev mer lr mindre planerad, bakade godismuffins som blev goda, fast att jag fick hitta på halva repcepet själv eftersom det fattades på internet. Sen knallade jag och Bilbo iväg till Cityhund, det var jätte mysigt där men det känns ändå lite tråkigt om man skulle lämna Bilbo där.
När vi kommer hem sätter jag igång och lagar mat.. Efter det är jag jätte mätt och fick jätte ont i magen, lägger mej på sängen och blir jätte trött efter att hållt igång hela dagen gick upp halv 9. Då ringer Helene, Hej kan du jobba inatt? 23-03 ?  Ja visst klart jag kan..  Är seg hela kvällen, men när jag går mot stan känner jag mej piggare och mitt första pass på Burger King gick väldigt bra för att vara första gången =)  Kommer hem halv 4 väcker Bilbo och går ut med honom, sen sover vi enda till halv 12 idag :) men jag är Trööött nu iaf men så värt det =)

 


Kommentarer
Postat av: Elin

På måndag är jag ledig :P som vanligt ;)

2009-10-03 @ 17:17:01
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0