I´m ok

Vaknade upp när joakim gick upp för att göra sej redo för jobb, jag låg kvar i sängen somnade så småningom om tack gud. Sen gick jag upp kvart över 9, då hade Bilbo hoppat ner på golvet och då är det bara att kliva upp och ut med honom så det inte blir något inne, I farten tar jag på mej mina rosa pjamas byxor med knäppa tryck på, häst/åsna ¨nånting sånt ^^ Och iväg med Bilbo. Folk skrattade och glodde lite konsigt men det gör inget =)   Nu ska jag klä på mej och sen vänta på Elin som ska vara Bilbovakt till halv 16 då jag slutar jobbet. Hade den knäppaste drömmen inatt, vaknade upp och gick på toa tänkte på drömmem som var så konstig, somnade om och fortsatte drömma på samma dröm. Ibland undrar man vad som snurrar i huvudet när man drömmer nått sånt :S 

Ne måste skynda mej nu börjar om en timme =)
Puss puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0