Godnatt allihopa

Då var denna tisdag slut, och imorgon är det mitten på veckan igen, jag tycker att veckorna flyger fram men nu får det gärna rulla på tills på LÖRDAG då det är LadiesNight och efterfest =) Jag har blivit med bjuden av min lådsas mamma Nina, och mina "systrar Helene och Therese" ska också med så det ska bli så mysigt så... god mat kommer det också bli.
Bilbo kommer vara hemma med Joakim så ni inte tror att jag lämnar honom själv, för det gör jag verkligen inte än, fast håller på och tränar så där lite ibland när man ska gå och handla lr något och det går jätte bra. så när han är redo för att vara hemma själv ett par timmar så kommer det nog inte det vara några problem alls.

 Nu till något annat
Bilbos båda öron hade ramlat ner för någon dag sedan, så jag tejpade dom. Ikväll tog jag bort det för han hade kliat så det var lite snett. Såå nu står dom upp så fint igen hoppas det håller sej ett tag, vill inte så gärna tejpa för det försvinner massa hår och blir konstigt efter att man tagit bort det, han ska ju ställas ut 15 NOVEMBER och då måste han vara snygg =)

Ne nu ska vi ta en kvällpromenix och sen blir det sängen, hoppas det har slutat regna annars kommer Bilbo inte röra sej ur fläcken.

Godnatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0