Godmorgon allihopa

Klockan är halv 11 och Bilbo har inte vaknat än, och inte heller har han varit ute och morgon kissat :) han har blivit bra på att hålla sej och sooova länge istället.
Men ska måste ändå väcka honom efter att jag skrivit detta inlägg, så det inte blir någon olycka i sängen.

Jo.. Anledningen till att jag inte kommer kunna uppdatera så ofta är att Joakim har sagt upp internet, eftersom han nyss sålt sin dator. Jätte tråkigt, Men känner jag honom rätt så har vi snart internet igen ;) om inte så skaffar jag mej en dongel.

Nu måste jag ut med Bilbo :) Vi hörs senare idag så ska jag berätta en roligt sak, och se om jag kan få bild på det oxå :)  hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0