God Morgon Allihopa

Då var det äntligen fredag, som om det egentligen spelar någon roll är ju ledig varje dag ändå. Fast det blir det ändring på på Mååååndag =) 
Idag har jag inte riktigt planerat vad jag ska hitta på, tror det blir att städa,diska m.m för det ser ut som .... :(  Och sen ska jag baka lite hade jag tänkt alltid roligt när man inte har något bättre för sej.
Sen i eftermiddag ska jag och Bilbo gå till Cityhund och kolla in dagiset, eftersom det kanske kommer någon dag framöver då man behöver lite hundvakt. Hon som äger det hade också en Chinesecrested vilket känns bra för då vet hon hur rasen funkar, och så slipper min bäbis känna sej mobbad ^^ Om han nu ens kommer tycka om det, annars får det lösas på annat sätt. Vill bara prova och se.
Men troligtvis kommer mitt jobb ligga på kvällar och helger och då är Joakim ändå hemma :)

Vi klippte Bilbo igår, var välbehövligt. förra veckan tog vi bara kroppen för vi hade bråttom iväg på hundträffen, så han såg ut som en mullvad lr något i ansiktet ^^ men nu är han helrakad och nybadad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0