Fint väder :)

Blev så glad imorse när jag och Bilbo skulle ut på morgon promenad, fint väder och ganska varmt =) underbart så därför ska jag nu duscha, klä på mej, och sen blir det att vara ute lite längre och njuta. Känner att vi båda behöver lite frisk luft. Annars idag så blir det att städa .... Gud va tråkigt. men men. gör man det inte själv så blir det inte gjort.

Nu mina snälla söta läsare vill jag ha lite tips av er...
Bilbo äter sin mat så himla fort, att han nästan spyr upp den när han är klar.. Hjälp !

Och så har jag en fundering, eftersom han ska ställas ut snart så skulle jag behöva veta.
Använder man något särskilt koppel/halsband eller går det bra med det man har? 

Tack så mycket i förhand för nu måste nu hjälpa mej ! =) 

Hade bra så länge så hörs vi sen


Kommentarer
Postat av: Ellas matte

Hej du. Vad kul att du ska ställa ut =). Du ska använda ett speciellt utställningskoppel som finns att köpa på djuraffärer. Fråga där så kan dom hjälpa dej att hitta ett som passar. Ett tips: välj en färg som "smälter in" i Bilbos egen färg, jag skulle välja ett vitt om jag var du./Linnea

2009-10-08 @ 20:24:25
URL: http://crllaue.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag har ett över som du kan få, om du vill... Och det spelar nog ingen roll att han äter fort, hundar brukar göra det!

Åsa

2009-10-09 @ 07:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0