13:50

Nu är Bilbo klippt/badad. Jag har duschat och har precis målat naglarna, fransk manikyr så snyggt ;) och klockan är bara 10 i 2 :S varför ska jag alltid stressa en massa och sen ha hur mkt tid kvar som helst.. fast det kanske är lika bra, ska ju locka håret.. jaja skit samma =)   vill ni kanske veta lite smaskigheter om Bilbo?? Jo så här är det, igår lyfte han på benet när han kissade, han lyfte riktigt högt som dom "ska" så nu kan man säga att han gjort det för första gången, och även 1 gång idg med.  Han blir stor så fort... :) men det gör inget.

Nehe nu tror jag att nagellacket har torkat, då ska jag leta fram kläderna jag ska ha på mej ikväll.
Ha en riktigt mysig lördags kväll för det ska jag ha :)


Kommentarer
Postat av: MARIA

gud vilken fin header!

2009-10-11 @ 14:02:26
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0