Våran mysiga dag

Nu har jag laddat batterierna och orkar skriva om dagen :)
Mamma och Lillebror Felix kom hit igår eftermiddag för att idag kunna följa med mej och skjutsa oss dit, vi kommer dit i TID jaa gud ja... Gick runt varv på varv tittade på andra och satt på det iskalla golvet, alla andra hade med sej stolar filtar med mera, inte lätt när man inte vet något ^
Sen när jag har kollat på några 100 hundar ^¨så kommer jag på att dom ska gå på vänster sida, halllllåå så jag flyger upp och måste testa, och mycket riktigt det gick inte Bilbo går alltid på höger sida om mej. Som tur är är Jennifer järlinge där med sin fina snygga stora hund som vann och gick vidare och allting, hon gav mej en köttbulle, Bilbo nappade direkt och sprang brevid och kollade på mej.
När det tillslut är våran tur knyter det sej i hela magen och jag ba ööhh hum vart ska jag gå typ, jag skrattar lite nervöst och är 2:a i ledet ! fuucking 2:A jag fattade ingenting.  Tillslut så ropar hon på mej och jag får plasera honom på bordet, eller undra om jag fick gå ett varv först kanske.. kommer inte ihåg, iaf på bordet ville han inte stå han burrade in huvudet i min tröja och satt sej ner, svansen mellan benen och darrade.
Och sen fick vi gå runt, det gick ganska bra och sen ställa upp på golvet, han stod fint :)

Sen fick vi skaka hand få pris och sen var det klart :) Det gick bra enligt mej, hade kunnat gått mycket värre :P Den som vann var en liten vitpuff, kommer inte ihåg vad hon heter som äger den jag har iaf varit hemma hos henne för hon bor i kbg :) 

Ne först tyckte jag att det var tråkigt där, men sen när jag fick se "protokollet" eller vad det är. Så blev jag suuuppperrr duuuuppper GLAD :D Bara massa bra saker!! 

WEEiii!!  det här ska jag öva på sen ska vi vara BÄST :D är kommer lite bilder.

Hade  bra.. =)


Jennifer och hennes hund :)



Jag och Bilbo, försöker förstå när det är våran tur


Jag ser ut som ett pucko,men det bjuder jag på. Bilbo är fin iaf



Elin är duktig på att ta kort, fick med i rätt ögonblick när bilbo stod upp



Tvärstopp ^^ jag vill inte gå mer! haha



Kommentarer
Postat av: Åsa

En sak saknas: bedömningen! Vi som läser vill gääärna veta exakt vad domaren sa!

2009-11-17 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0