UTSTÄLLNING

Nerverna börjar stutsa inne i kroppen, jag är nervös för att jag kommer göra bort mej, och då menar ja JAG och inte Bilbo. Men alla har väl varit på utställning för första gången nångång iaf, men som i alla "sporter" så glömmer dom duktiga rutinerade att dom faktiskt oxå varit nybörjare. Dom står där i sitt hörn och skrattar gott. Ne ush nu blev jag ännu mer nervös när jag skrev så där.
Jag bryr mej inte alls om hur resultatet blir, men jag bryr mej om ifall jag gör fel, går fel, fattar fel. Ja allting. Jag har ingenaning.

Fick hem på posten igår, hans nummer och så som man ska ha med sej.  och han ska vara i ring 9..  Alla "ringar" börjar kl 9, ska då alla vara på plats i sin ring kl 9 ???? tänkte på att alla hundar ska hinna veterinär besiktas innan det börjar och det öppnar 7:30 antalet hundar är 600 ....  :S  eller hoppar man in i ringen halt eftersom? Ne jag fattar faktiskt inte. Har ingen lust att komma dit helt förvirrad med min mamma liksom.
Är det någon som ska vara med som vill träffa mej utanför lr något? eller kanske åka med dit? vi har 2 platser över.

Snälla om du vet svaret på mina konstiga frågor, får du jätte gärna kommentera och förklara. :)

Nu ska jag iväg till jobbet,. hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0