Söndag och regn !

Varför ska det regna var och varann dag för ??? Man blir trött,orklös och vill inte göra nånting faktiskt, och sen mörker! nu när det är dåligt väder måste man nästan tända en lampa mitt på dagen :O  Har nog glömt bort hur vintern brukar vara. Fast det brukar ju faktiskt vara snö vid den här tiden, och då blir det ju ljusare.
Ne snart kommer min pappa som jag varken pratat lr träffat på 3½ månad lr något...  Så har plockat lite i lägenheten och nu ska jag hoppa in i duschen. Bilbo ligger och sover i mitt knä han börjar stickas riktigt mkt !!  Har lovat mej själv att låta bli att klippa honom, hur länge jag nu kan hålla det, finnarna har redan börjat svalna av lite granna :)
När vi gick till affären igår så träffade vi en liten naken ^ båda var lika fega så dom hälsade inte..  Måste verkligen träääna bilbo att kunna träffa andra hundar utan att flyga i taket.

Nu ska jag skynda mej =)  hade fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0