Söndag, och farsdag

Idag är det farsdag klockan är kvart över 14 och jag har nyss klivit upp. Varför ska det vara farsdag, Jag har ju ingen pappa.. iaf ingen vanlig pappa, ingen pappa som bryr sej om mej. Men iaf så har jag nu slängt iväg ett sms, där det stod ha en bra farsdag.
Har nyss varit ute med Bilbo, usch jag hatar detta väder så menligslöst.. Blött.. blött... Blött. blött.  i
idag ska vi bara sitta framför tv:n och kanske kolla på någon film, känner inte för att göra någonting faktiskt, har varit 2 jobbiga nätter på burger king, och nu ska jag jobba nästan hela veckan oxå, Så idag vill jag vila :)

Tycker själv att det är lite dåligt med Bilder, grejen är den att jag inte har några, skulle jag ha det så skulle jag ladda upp dom direkt. Vet att Elin har lite nya bilder på  Bilbo så hon får skicka sen,
Nu ska jag kolla upp om det finns nån bra film. :) Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0