Snö i Örebro

Imorse när och jag och Bilbo vaknade så snöade det lite grann här =) Tycker egentligen inte om snö alls, kallt,blött och världelöst men första snön kan ju vara lite mysig. Det tycke dock inte Bilbo han ställde sej och vägrade gå försökte gömma ansiktet i overallen, stackarn undra hur det kommer bli sen när det blir mer snö, och kallare minus grader tillochmed :0
Ne usch det vill jag inte tänka på nu..  Idag har vi inge planerat, jag ska ta influensa sprutan..
Jag ser fram emot fredag då ska jag jennifer och Elin åka ut till kvinnersta och gå en promenad i skogen där, med kameran =) Bilbo kommer tycka det är roligt att få springa lös var ett tag sen nu tyvärr.

Nu måste jag skynda mej att göra mej "iordning" och gå iväg till vårdcentralen ska vara där kl 14 :)

Hade en söt bild på Bilbo som jag tagit från elins bdb, men tydligen så funkade det inte... :s

Kommentarer
Postat av: Jen

de va alltså du på vårdcentralen :P tyckte det såg ut som det (: haha.. jag mår piss efter sprutan.. du kommer ha ont i armen i några dagar! de va ingen bra ide de där tror jag

Kramar / Jennifer (som va hos er och böla här om dagen) :P

2009-11-06 @ 18:21:22
URL: http://pysenw.blogg.se/
Postat av: Frida

ja jag såg att det var du, men blev inte något bra "hälsningstillfälle" :P usch hoppas verkligen att det går över snart...

2009-11-06 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0