Måste försöka hålla mej

Nu har jag inte klippt Bilbo på jätte länge, så han är suuuper hårig. Men alla skavanker och finnar är även borta, och det gör det inte heller lättare, han skulle bli sååå fin om jag klippte honom nu. Men nej Frida låt bli!
Hans hud ska få vila och bli ännu starkare. Han ska iaf så sej ett riktigt skummigt bad idag :)  för nu har han kissat på sina tassar i några dagar så dom STINKER. Imorn måste han vara fin och lukta gott för vi ska ju till kyrkan på dop :)

Har världens HOSTA idag! jag tror jag spyr. Huvudvärken är inte långt borta. och muskelvärk, ena skuldran och ena skinkan?
Igår när vi skulle sova fick jag sendrag? Jag skrek och skrek och skrek! min arm höll på att slitas i bitar, grannarna var nog ganska förvånade.
Det är inte lätt alltså.
Idag ska jag köpa doppresent kl 15 tsm med helene, och sen blir det tåg till kbg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0