Mår skit :s

Blir väckt av telefonen kl 9, Jobba? emm ja visst, mådde lite dåligt igår men ok :)  Kliver upp ur sängen och jag får sprängande huvudvärk ! Går ut och går med Bilbo, då börjar magen låta som ett åskmuller. Hjälp vad händer? sitter nu och trycker i mej frukost, det enda som smakar gott är mitt varma te. halsen är torr så det går inte att hosta eller någonting. Blää.. aja nu ska man inte klaga. Jobb är ju alltid "kul" 
jag måste hämta ut medicin idag iaf !!!  får inte glömma. kanske är bäst att göra det innan jag börjar, men då måste jag verkligen sätta lite fart.

ska bara skriva en sak till.. Kan hundar ha astma?  eller luftrörs problem iaf? Jaa jo det måste dom väl kunna,
Bilbo har börjat nysa hela dagarna, det "väser" när han andas . han är lika pigg som vanligt ? =S

Nu måste jag skynda mej. ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0