Måndag morgon :)

Godmorgon allihopa, jag känner mej otroligt pigg idag faktiskt, sov 16-19 igår eller något sådant och sen halv 24? till nu. kl är 10 över 8, skulle nog egentligen sova mera, men Bilbo hoppade ner på golvet och rätt som det är hör jag ett litet skvalande, jag flyger upp ur sängen och stoppar Bilbo som hann kissa lite granna, så på med kläderna och ut. Efter man har varit ute blir man "pigg" och jag är hungirg så kan nog inte somna om. Så sitter och tittar på vakna med the voice, är ju faktiskt ganska intresant, Tove från idol är med, och sen pratar dom skit om paradise hotel, lika bra.

Idag kommer Jennifer hit om ungefär en timme, så ska vi hitta på något spännande, måste hända något. ! Kanske blir lite s.a.t.i.n ikväll om man har tur???

Nu ska jag göra en kopp te, eller kanske varm choklad, och morgon gosa med Bilbo :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0