Lördag

Jobbade ju natt igår, så gick ut med Bilbo kl 9 och sen somnade vi båda om till 14. Jag har inga direkta planer för dagen, blir nog en lite längre promenad med Bilbo lite senare, träna lite med honom oxå. Jag har nyss lärt honom "ligg" så nu slänger han sej på backen så fort jag prasslar med en påse. Det är ju inte rikigt så jag vill ha det, han liksom "glömmer" det andra jag lärt honom och gör bara det senaste, i detta fall ligg. Det kanske är dags att börja med lite koppel träning oxå, Jag har inte gjorde det förut för att man får vara glad om han ens går framåt, men nu hänger han på ganska bra om han känner för det vill säga. antingen är han låååångt bak eller lååångt fram. Ne så det ska jag nog ta tag i, någon som har nått tips kanske? skulle vara trevligt om han ville gå brevid mej.

Ne frukost kanske? vad för nått.... vi har inge.  Sen blir det förhoppningsvis att kolla på twiligt första filmen, så man hänger med lite, nog för att jag sätt den massa gånger redan xD Sen blir det jobb 23-03,15, sen imorn NEW MOON :D:D 

hade bra


Lillebror och Bilbo "bästa vänner"


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul! Får jag lägga in det du skriver om koppelträning (vem känner inte igen sig?) i Zeldas blogg?

2009-11-22 @ 08:11:52
Postat av: Anonym

Ja absolut :)

2009-11-22 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0