Jobbig natt

Usch var så trött igår när Idol hade slutat så jag ville bara lägga mej i sängen och somna för natten, men tar cykeln och beger mej till jobbet. Kommer dit och det är fullt pådrag... Slänger på mej jobbarkläderna och kepsen och sen upp till köket för att sedan kunna sitta där med min cappocino och ta det lite lugnt och få lite energi för att sen stå i kassan hela natten, utan en endaste liten paus. Men tiden går fort när man inte kollar på klockan och är upptagen hela tiden så det är inte så farligt när man väl är där.
När jag slutar stannar jag kvar en stund i köket för att vi ska dela upp överblivna burgare och pommes :D Mums, jag tog en till cappocino oxå. Går ut och står och pratar med vakterna och några andra som slutade samma tid som jag,var så himla övertrött så det var inte sant, När jag kommer hem hade jag tänkt att gå ut med Bilbo men joakim hade varit ute med honom vid halv 2 så det var ju ganska onödigt så jag struntade i det. Lägger mej i sängen och kan inte somna alls, väckte joakim gång på gång för att berätta kvällen men han ville bara sova. Men tillslut kan även jag somna tack och lov.. Sen vaknade jag först i morse kl 11 =)  Har kanske glömt att tala om att joakims brorsor och en flickvän är här så det är fulla lägenheten. Vilket Bilbo inte gillar alls, han morrade åt dom igår får se om han känner sej mer trygg idag :)

Nu ska jag dricka med te innan det kallnar . Hade bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0