Imorn är det dags !!

Jag är så himla satans jävlarns NERVÖS ! Det gick inte att klippa/raka Bilbo nå bra nyss, han är så finnig och pupplig så han börjar blöda om man kommer åt ! Så mamma sa att vi skulle låta bli så får det gå som det går...  Lätt för henne att säga jag som kommer skämmas ögonen ur mej om dom säger något om det... Men men min hund ska iaf inte få lida pin för att vara fin !! Ne då får vi vänta tills finnarna försvunnit.
Jag kommer iaf komma dit med mamma lillebror och en kompis som stöd när jag kommer vara super stressad yra runt som en höna och inte fatta ett smack.. kan inte sluta nervös skriva !!! AAAHHHH  ja dööööör.  Vi kommer vara på plats runt halv 8... jag vet ju inte när folk brukar komma det stod iaf halv 8 på pappret..
Jag har aldrig "ring tränat" han har knappt gått brevid en annan hund, han tycker inte om när det är massa folk omkring, och han tycker inte om att GÅ. Hur ska detta gå ! jag kommer nog skratta tills jag gråter eller tvärtom.
Om det går helt åt hela skogen så åker jag hem illakvickt och det lär ju dröjja innan nån hör av oss. ^ Uch ska alltid vara så nojig.. Det är väl bara att vi gör vårt bästa, Lilla Bilbo är fortfarande Lilla Bilbo även om alla skrattar åt oss.... 

Aaaahh måste sluta skriva måste gå och lägga mej, eller först ut med Bilbo i regnet så han kan kissa lite på sina nybadade tassar kliva lite i lera så dom blir lite bruna och luktar pyton. HUR FAN LÅTER INTE DET? MEN DET ÄR SÅ DET KOMMER GÅ TILL.... FÖR JAG SKA INTE BADA HONOM NÅTT IMORN JUUUUEEEEEE.....

okej nu slutar jag skriva.....   kan inte... Jo måste... ok   Sovgott och önska mej inte lycka till för det betyder otur !

Kommentarer
Postat av: Linda

varför får han "finnar"? :S

2009-11-15 @ 23:43:06
Postat av: Anonym

Nästan alla kineser får det i "tonåren" tråkigt nog

2009-11-16 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0