Det går så bra för mej...

Inte alls.... Jag är ju faktiskt helt jävla otrolig. 
Jag ska börja träna sägs det, kom på det förut iaf.. sluta äta godis och även sluta dricka ! läsk!!!   Hallå vad tänkte jag på, sitter här i soffan och vipps så har jag druckit en halv flaska 2l cola ! och en hel chips skål. Sitter nu här Bilbo slickar på min tröja som jag spillt chips smulor och salt på.. magen putar ut och jag blev otroligt jävla sugen på en cigg.....  FAN ! Det kommer inte bli lätt! men jag kommer ju inte bli smalare utav att bara sitta och säga att jaaa någondag ska jag börja göra något åt det, Nej jag vägrar att ha en fläskig rumpa och svallande mage nästa sommar ! fuck NO !  Så alltså imorgon ska jag gå till njoy och kolla upp hur jag kan utnyttja mina 10 gånger gratis träning, sedan är det slut på massa onödig mat 20 gånger om dagen, Hur många gånger har jag inte försökt utan resultat, men det känns som om jag har bestämt mej denna gång. Jag vill ju så gärna... det ända jag vill ja är en platt mage, mina feta lår kan väl vara kvar, Men magen ska vara platt om 5 månader PUNKT SLUT! 

AAHH klockan är halv 1 snart, jag är inte trött.... att jobba natt en helg ändrar mina sovvanor.

Ne nu ska jag sluta klaga, Pappa och Nina kom ju hit idag, det blev väl lyckat, vi satt i olika soffor/fotölj och kollade på usel skidåkning:O   awesome. Jag fick en stor svarthårig rumsmatta, 700kr på ikea, flera kilo tvätt medel, Ja man kan faktiskt köpa alla!  jag är jätte glad, tack pappa/nina. Men 5min själv med dej hade varit så mkt mer värt att bara få växla några ord med dej. när vi kramades hejdå ville jag inte släppa taget, jag ville hoppa in i bilen och följa med er....  hum jag fortsatte visst klaga iaf, whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0