Det blir en lugn dag

Hej allihopa :) jaa jag är väl på ganska bra humör, bästa Jennifers är ju fortfarande här, jag och Bilbo vaknade kl 12 :O  då blev det bråttom ut, han hade hållt sej iaf, för han kissade monster mkt, duktig han är ^^ Inte väckte han mej heller så han måste oxå ha varit trött.
Nej alltså satin igår, jo det var kul mest gamla gubbar? haha som dansade som galna. Har alltid roligt när jag går ut med Jennifers och Elin, men vi gick hem halv 2, Elin skulle upp och jobba/praktisera i stallet.

idag blir det att... att att att... Hum jo jag ska gå till njoy, och sen måste jag handla present till min brorsdotter som har dop på lördag :)  ¨

nu ska jag kolla om jag fått min lön, vilket inte känns så troligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0