Äta chips och mysa i soffan

Det är extra mysigt i soffan tycker Bilbo, hade en kompis som sov över här förra veckan och har inte orkar tagit bort lakan,täcke och kudde :D Så vi har gosat ner oss framför tv:n inte för att det är nått bra precis desperata HF.. bäää..
Blev så förvånad igår när vi skulle sova, Bilbo är alltid kvick på att hoppa upp i sängen och ner under täcket för att sedan somna fort som satan. Men igår så kom han inte när vi la oss, Så jag trodde bestämt att han gjorde något bus i vardagsrummet så som att tugga på nån sladd hoppat upp på bordet och ätit smulor. Men när jag går upp och kikar in i vardagsrummet så har han mysit ner sej i soffan :O blev helt förvånad men lät han ligga där, och gick och la mej igen, Efter typ 10 min kommer han tassandes och hoppar upp i sängen :) så han hade inte övergivit mej helt iaf. När jag låg där utan honom kunde jag inte ens försöka somna... har ju sovit med honom tätt vid min sida sen den dagen jag fick hem honom varenda natt :) så det blev jobbigt utan min bäbis, Nä usch han ska alltid sova i min säng :D får nog ta bort täcke och kudde ifrån soffan snart (A)

Beställde aldrig något ifrån litentass, utan beställer i från kickie nu =) det blir en svartrandig velourdress och en svart med gulamuddar och brodyr på huvan i joggingtyg :D Kommer till mej nästa vecka gud så spännande . weeihooo .
Nu blir det en liten kvällsprommis och sen sängen =) sov sött alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0