Tisadag idag

God morgon allihopa :) Jag är egentligen suuuper trött.. vet inte varför, sov ju hela eftermidda/kvällen igår och sedan hela natten framtills nu. Näsan snorar som aldrig förr, snyter mej hela tiden. är allmänt ledsen och irriterad efter igår. Har drömt konstiga drömmar.. väldigt konstiga... Tänker inte gå in på dom eftersom jag inte själv fattar hur jag kunde drömma det ena men det andra vet jag.. jag blir ledsen bara ja tänker på det.

Så nu ska jag berätta lite om vad jag och Bilbo sysslat med medans jag inte orkat packa upp datorn, Vi har ätit,sovit och tittat på tv i princip. Väldigt roligt va? Har även jobbat. Jobbade säkert som sagt julnatten, Det var katastrof enligt mej, svetten rann och massa folk. Urk. Men det gick det med :)
¨
Nu blir det lugnt fram till nyår, och på nyår har jag inte den blekaste aning om vad som komma skall. Vill egentligen spola tillbaka tiden då man var 14? Nyår= familj raketer och godmat, kanske lite fest med släkt myys.
Ne iår liksom "alla andra år ifrån 2005`" måste jag hitta på något själv. Vad kan det bli? Vi får helt enkelt se, hatar att säga så. Vill planera vill veta långt i förväg så man kan längta riktigt mkt. Men nu går inte det, är bara nervös för att jag kommer sitta här och glo.

Ne hursomhelst strömpis i lördags, Elin måste ha blivit rånad eller bara varit för full? hellu elin tappar väl inte saker??  hennes plånbok försvann iaf... Lider med henne. Gick in på strömpis själv efter att Elin åkt hem. Hittade på Helene och Elina fort vilket var tur annars hade jag gått hem. Står på dansgolvet på övervåningen och känner hur hela golvet rörde sej NERÅT ! hjälp ville inte stå där mer. Så jag och helene dansade på "scenen" ? den lilla upphöjningen där jag sedan tar ett setg bakåt och en kille ramlar precis, jag faller rakt bakåt och över honom och slår i huvet. Skrattade hysteriskt så att folk inte skulle "kolla konstigt" vilket dom gjorde ändå. Men det var ju inte mitt fel iaf? Dansade sedan vidare med ont i huvet ^^

Nu ska jag... äta frukost :)  Hade bra idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0