Super trött imorse.

En ledig dag hade jag idag, men blev väckt av mobilen kvart över 9. "Burger king" Yeey. Självklart ställde man upp, Gav ju bort min jobbtid på torsdag eftersom jag ska bort. Så det var bra att jag fick igen den :)
Så jobbade 12-15 lagom tid när man var trött ^
Annars har vi inte gjort så mkt, blev en promenad när ja kom hem, sen klippte och badade jag Bilbo, kunde bara inte låta bli han var så jäkla håårig. ! och snart är det ju jul =) då måste han visa sin finaste sida.

Efter att ha tagit det lugnt ett tag, gick/försöke cykla" jag iväg till njoy, helt snurrig letade jag upp en cykel och cyklade 1 mil ungefär. När jag klev av ramlade jag ihop som en deg klump. Mina BEEN ! haha ush. Men det var skönt att få svettas lite och kolla på mtv samtidigt ^^

Nu ska jag och Bilbo ta en kvällsprommis, han ser dock inte så sugen ut han ligger brevid mej och sover så djupt. Men klart vi måste ut och kissa innan sovdags så han har dock inge val. Kan ta en kort sväng för att vara snäll. Fast är ändå sugen på att gå en bit, få lite friskluft för att sedan sova skönt. Får se vad jag överväger att göra.

Ne nu får det bara bra, måste komma i säng någongång. Jag önskar jag hade en kamera som funkade lite bättre än min gör, inge roligt att ta kort när det inte blir nå bra bilder. Men ska ta med den ut iaf och se om det blir något :) så kanske jag lägger in några innan jag ska sova, om ni har tur :P Hejsålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0