såg att jag stavat fel på TISDAG =)

Ne var inte därför jag ville skriva. Var nyss på Låångpromenad med Bilbo i vinterkylan satan i gatan vad kallt det är !! gud mina fötter händer ben armar ja allt ! Bilbo hoppade på 3 ben en stund var dock för att en liten isbit fastnat emellan tårna på honom^^ men kunde varit för att det var kallt =)

Nu ska jag hoppa ner i badet fy tusan vad skööönt säger ja bara !! älskar att man har ett badkar =) hihi på alla ni som inte har det ;)



Min Prins Love you <333 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är verkligen jättesöt! Vet du vad han väger?

2009-12-30 @ 08:37:31
Postat av: Frida

Jag skulle tippa på att han väger runt 3½ kilo. Men nu blev jag sugen på att veta exakt så ska kolla upp det senare :)

2009-12-30 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0