Nyss hemkommen från BK

Har precis kommit hem från jobbet, kl är 03,40 jag är inte alls trött. Joakim och Bilbo ligger och sover, försökte fråga joakim när han var ute med Bilbo sist och tänkte om jag skulle ta en runda innan jag lägger mej. Men svaret blir, Neeee vadå ja vi sköter alla telefonsamtal..... somnar om.... HALLLÅ JOAKIM ! ja jo... det gör vi. MEN ÄR DU DUM I HUVET DIN IDIO ... !!! T  kan du svara eller.. NÄR KOM DU HEM ! ??   då plötsligt, jag var ute med honom 10 i 2. ja men TACK ! men det var ju inte det du fråga??.. ^ÅÅÅÅHHHHHH godnatt !
Ahh så jag blev så där lagom irreterad, satt mej vid datan istället. Men ska nog förvinna in i ångorna i sovrummet strax iaf. Behöver sova lite granna... Först ska jag kollla face hände en rolig grej förut ^^

Men ni får sova så gott :) Natttii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0