Nu vill jag så gärna

Kilppa Bilbo! nu är han så hårig på kroppen, den är inte stubb längre utan det börjar hänga. Klippte han under tassarna igår iaf, för att han drar in så mkt skit i lägenheten annars ^^ och klippte även runt om för det var så långt så han gick på det. Klippte även klorna och kammade honom :)  Och så blev det ett bad för honom oxå. Så nu är han super fin och luktar gott. Måste bara tvätta hans kläder för dom STINKER kiss. Inge roligt att klä på honom när man måste gå och tvätta händerna innan man går ut. 

Nu är klockan snart halv 1, jag har tänkt att hinna med lite saker idag så jag ska väl sätta lite fart, plocka fram en julduk och plocka bland mina kläder. Börja packa?

Sen ska jag till Njoy jag måste nu, blir så trött på att jag aldrig gör det, så idag ska jag??

Hörs sen.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0