Nu är jag förvirrad :S

Men det är jag ju ganska ofta nu för tiden. Igår lät det så här, bla bla bla, och idag lalala.. Nej jag förstår inte riktigt. Jag vet inte vad jag vill längre, vet inte vad jag ska göra. orkar inte? vill ha det enkelt, vill flyta med? bara finnas...  Vara liten, sitta mammas knä och få kvällsmat på en sked, bli ner bäddad i sängen, och får lyssna på en saga. Slippa tänka, fundera och spekulera, hum hur det nu stavas.

Jag får inte lägga mej ner, måste stå upp ! stå på mina egna ben. Ta egna beslut. ! ett beslut är att inte falla tillbaka ner i skiten, utan att antigen göra någonting åt det, eller skita i det helt. Jag kommer göra någonting åt det. Vet bara inte vad, hur, eller när. Jag ska klara detta... Jag måste klara det här helt enkelt, och jag måste göra det själv.

Den här veckan ska jag egna åt att träffa massa kompisar ? vad för kompisar? Elin jennifer eller Linn, ja kanske. Men nej var är alla mina andra vänner??  Har dom försvunnit ?? nej dom finns och jag ska nå dom.
Kosta vad det kosta vill?? nja så bra lön har jag inte, kosta vad det kosta kan??  Känner att jag måste hitta på saker, måste göra någonting. annars "dör" jag. Nu ska jag iaf ta en lite längre promenad med bilbo :) Han vill lyssna på mina bekymmer slicka mina tårar och bara finnas, för han tycker om mej, hans känslor vissnar inte för att jag skäller på honom ibland..  <3 Hunden människans bästa vän, helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0