Mysig dag och tröttsam eftermidda/kväll

Det var en mysig dag med Jennifer, Hennes "nya jobb" verkar himla bra. Lite avsis? njaaa kanske om det låg i örebro, men i flen/katrineholm mitt i vischan? help =) jag som känner mej "ensam i stor stan" haha. Men skulle defenitift inte tacka nej till hennes stora herrgård ! damn it !
Bilbo har "lekt" med två stora hundar idag oxå ^^ han tyckte inte det var så kul :P Fast dom var väldigt snälla.

När vi kom hem var jag helt slut, somnade halv 3 inatt och upp så pass tidigt imorse, så jag gick och la mej en knapp timme innan jag skulle iväg och jobba, Lika trött när jag vaknar. Men pallrade iväg mej itid :) Så nu är oxå svenska hjältar slut, kanske man ska gå ut med Bilbo en sväng i snö vädret och sen krypa ner under täcket, ja så får det bli =) Kram o natti

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Rebecca heter jag och äger Ådi, brunius Candyman.

Kika gärna in på Ådis blogg:

www.rebeccasadi.blogg.se

2009-12-15 @ 12:53:32
URL: http://rebeccasadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0