Massa hundar :)

Nu har det flyttat in en till liten hund i trapphuset brevid, en blandning av något, rottis schäfer labrador? aja what ever. Så nu är det massa hundar i vårat område. Trevligt.
Har egentligen inte lust att skriva alls, är på uselt humör just nu. Men har iaf haft en super skoj dag med Johanna, har skrattat så jag nästan dött? Vi köpte även en varsinn tröja som bara är att ta på sej^^ japp ´that´s right. 49kr för båda två så det var det väl värt ^^ har inte testat den än :P får se om den åker direkt i soptunnan.
Ne min mage leker bergodalbana har druckit alldeles för mkt caffeLatté !! Men det är ju så jävlarns gott.

Ikväll blir det att sitta själv i soffan och lådsas som om jag tycker om det, Bilbo sitter ju brevid mej men iaf, han vill inte prata med mej idag, eller ja det pratas väl inte så mkt i denna lägenhet annars heller, tur att man har tv att glo på, data att sitta vid, och en härlig middag att se framemot?? hum ne jag ska inte överdriva nu. det får bli en promenad med Bilbo i kylan.

Ha en mysigkväll alla.

Kommentarer
Postat av: Elin

Naaee, stackare. Sitta ensamen i soffan... :(



2009-12-02 @ 21:50:14
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0