Lång dag :)

Skulle ha klivit upp tidigt imorse, men jag var så himla trött! så råkade snozza? heter de så. Till halv 11! och mitt tåg gick halv 12. Så det blev att fixa sej super fort. Vi skulle nämligen åka till kopparberg för jag skulle gå till doktorn. Så när vi är framme lämnar jag Bilbo på mammas jobb. Kommunal jobb, inte det vanliga. Passar på och snor en t-shirt och lite andra roliga kommunal saker xD sen iväg till vårdcentralen. Fixade ny medicin eftersom min inte funkar tycker jag. Är lite jobbigt att vara allergisk mot hela världen inklusive sej själv (kvalster) Så får se om detta kan sätta lite snurr i kroppen. Ska även röntga, ultraljuda mej. på halsen. tydligen är mina sköldkötlar väldigt stora, och dom kan då täppa till lite i luftvägen. Får se hoppas det är ok.. vad gör dom annars liksom?

Efter att jag var kvar där så hämtade jag upp Bilbo igen, och gick vidare till felix fritids, hämtade upp honom och sen gick vi hem till mamma och väntade tills hon slutat jobba. Då gick vi hem till Andreas och moa + min lilla brorsdotter Junie sötast i världen.  Där var även mormor morfar farmor och farfar. :) roligt att träffa på dom<3

Sen blev det tåget hem, gick hem till linn slängde hennes sopor som hon glömt, sen hem till helene färgade mitt hår, och sen gick vi hem. Nu sitter vi här i soffan kl är 23.00. Bilbo har redan somnat, har han knappt kunnat sova någonting idag. det har varit en rolig och låååång dag. Så strax blir det sängen ska bara kolla upp en sak ;)

Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du slängde mina soopor hjärtat (:

2009-12-20 @ 17:13:53
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0