Godmorgon alla pigga och glada :)

Jag är inte pigg och inte känner jag mej så himla glad heller? Fast Jennifer har sovit över här inatt så lite glad är jag ;) Idag ska jag på stan och köpa gelenaglar som man gör själv, hur nu detta ska gå till. Men ja vill =) Ska ta på mej dom sen ikväll tror jag. Jobbar till halv 8 någonting. För i morgon ska jag vara tiptop :D Lösögonfransar ska jag oxå ha =) allt som kan bli bättre på en ska man förbättra helt enkelt.
Och hallå det värsta då.  Pillade på en "finne" som inte var en finns än utan bara en stor plutt. Så nu har nog blodkärlen i ansiktet spruckit runt den, är jätte röd !!! var nog ingen bra ide att röra den, trodde ju att det röda skulle försvinna efter en liten stund men det var kvar när ja vakna !!!!! Buuuhuuhuuuu.

var nyss på morgonrunda med sprutten, Mina händer höll på att ramla av glömde vantar, vet inte hur många minus det är idag nån som vet? Inte direkt sugen på att gå på stan .. :S Men ska ändå =)

Nu ska ja sätta lite fart om ja orkar ^^ hörs sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0