Framme i LuddigaLudvika fullt med snö

Eller det kanske inte är så mkt mer snö här än Örebro ^^ Men känns som det iaf =) Nu har vi varit här ett tag och jag har hunnit med att åka till Borlänge och handlat min julklänning/ nyårsklänning kanske? får se =) Har ju inte allt för mkt pengar så att säga. min lön var liten ... har redan fått den. Så det blir att spara till nyår så jag kan ha trevligt då :D när Emelie och malin från Sunne kommer.  saknar dom mkt mkt mkt .. =)
men iaf så mina pengar är typ slut nu :P Eller nja. Ska försöka flörta med Joakim om hyran, är visst inte så bra på att flörta längre men iaf, för han tjänar ju iaf 3-4 gånger mer än mej ^^ 

Man är hur tuff som helst, men när det blir tyst i luren, njuter man av varenda andetag man hör ifrån andra sidan... Man tror att man kan bryta upp när man känner för det. Men när det kommer dit. Så känner man hur himla mkt man älskar den personen och man är rädd för att ta reda på om man skulle kunna leva utan den. Man vill inte förlora det som egentligen betyder så himla mycket. Fast att det är struligt så vet man att den alltid skulle finnas för en, om man bara ville det. Jag är tuff,självsäker och allt som hör där till. Men vem vill förlora det man älskar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0