En vinter utan snö, jag är evigt tacksam.

Gud vad skönt om det inte kommer någon snö alls i år, kom på nu precis när jag skulle skriva att det inte alls är långt kvar till jul nu, och ingen snö. ingen snö = inga blöta fötter, tuffsigt "vågigt" hår, konstigt smink som blötts ner, ja massa fördelar finns det om bara snön håller sej kvar där den kommer ifrån. På tal om jul, Denna jul kommer bli jobbig, har inte alls mkt pengar kvar :( det är jätte tråkigt men har man inte så mkt jobb så kan man inte göra något åt det... Jag är ledsen mina söta som inte kommer få någon julklapp =( Ska köpa 1 enda julkapp iår och det är till Mamma, för hon och jag ska "byta" julklapp med varandra. Men till någon annan har jag tyvärr inte råd med, får ta igen det på era födelsedagar :)

Hum kanske man ska gå och lägga sej?? Fast är ju ledig imorn på dagen så kan ju faktiskt sooova lääänge imorn hih^^ Sen kommer Jennifer och därefter Elin, så ska vi titta på ID:booys ;)  Mjaoo
Sen blir det jobbellijobbjobb ... Hela nutten lååång...

Vill ni att jag lägger in en bäbis bild på Bilbo snutt??? :)  Gör det iaf.

Det får bli en gemförelse bild! Kolla så mycket fläckar han har.



Kolla den här, inte många fläckar kvar. Det går undan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0