Dagen innan julafton.

Denna dag kommer jag utnyttja på bästa sätt, vara med familjen som är ganska stressig. Matkassar till höger och vänster, paket papper på golvet. Ja och så helenes katt som precis klöst bilbo på rumpan så han skrek rätt ut. Så jag har smörjt in honom men en kall salva det tyckte han var skönt. Så nu svider det nog inte längre, Men det är ju inte så snyggt .. Kanske han låter Dixie vara i fortsättningen och inte smyger sej på henne.
Nu ska jag och Bilbo ut och ta 3.dje promenaden för idag, suck. Han skulle proonto upp i morse kl 7 och sen gnällde han mellan 8 och 9 då gick jag ut igen. Och nu vill jag ut innan jag ska hoppa in i duschen, så jag slipper slänga på mej kläderna när jag är klar.  Ush vill inte ^^ kallt idag ju haha.

Ne men vi hörs senare :) då jag kan uppdatera lite mera, just nu "står" bilbo mot min rygg och tuggar på sitt tuggben som det är lite blod på.. :S kanske dags att tappa bebis tänderna snart?? han har dubbla tänder på flera ställen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0