Dagen har gått så där lagom fort

Klockan är nu 16,45 ungefär jag och Helene kom nyss hem från stan och dollarBore :D köpte shampoo och balsam bara för att det är så billigt där. 2 stora flaskor för 30 kr super bra i dessa tider. köpte även bajspåsar till fisen många många för 10kr kan det bli så mkt bättre liksom :D Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, Bilbo ligger och sover brevid mej i sängen, annars hade vi kunnat ta en liten promenix i vinter mörkret, och kylan .. uuh ^

Det blir nog att kika på en film senare tror jag. =) och Julmysa lite inför imorgon. Blir nog att fira jul hos pappa iaf för mamma är ju helt mongospongos, jobbar till 4 och jag har bara skjuts kl 2. Så vad ska jag då roa mej med? Nej nej...  Väntar tills farmor och farfar åker hem till kbg och det kan bli närsomhelst på kvällen beroende på Adam som har jour om det nu heter så :P

Ne nu har jag inte tid att sitta här och glo för mej själv. =) dags att Njuta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0