Blev inte riktigt som planerat idag

Min söta lilla fis som knappt syns i mörkret =)



Skulle ju fixa massa saker idag, men det blev bara att åka till Elin så jag och Bilbo har varit där i eftermiddag myspys :)

Och nu ska jag jobba 4 dagar i rad så då kommer jag inte heller hinna med något.  Imorn 15-23, Joakim slutar 17 så Bilbo behöver inte vara ensam nå längre iaf =)
Nu ska jag kolla på desperata hemmafruar och sen blir det sängen.


Föresten den som tror att det är tråkigt att jobba på en "hamburger kedja"Har såå himla fel, man kan faktiskt ha riktigt roligt ibland. Massa knäppt folk =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Heting ;)

2009-12-08 @ 22:08:32
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0