åh va trött jag är.

kl är 12... vi var precis ute på morgonrunda och nu ska jag flyga in i duschen för snart blir det jobb... :( ööh vill ligga i sängen och dränga mej i sorger, vet inte om det är att du inte märke av att jag var väldigt besviken på dej, eller om du bara inte känner mej. Och kall prat är det värsta jag vet. Jag vill bli behandlad med respekt och det blev jag inte..  att inte svara i mobilen och inte dyker upp förens kvällen efter du var "försvunnen" i mina ögon. Du skrämde mej och du vet inte om det? eller om du inte bryr dej..  Det spelar egentligen igen roll Det var Fel.
Kommer hem som om ingenting hänt! går och lägger dej för att slippa prata om det? jag vet inte.

Ni behövde egentligen inte läsa detta, det var bara menat för en person, denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0