Onsdag

Tror jag att det är^ inte nån riktig koll på vad det är för dag, behövs ju egentligen inte heller när man är hemma med Bilbo hela dagarna =) igår gick han och jag till Pets Products och kollade lite, köpte en klotång, så nu kan vi träna på att klippa klor både han och jag, för jag är inte så haj på det, fast att jag haft kaniner i många år så är det mest mormor som klippt dom ;) Men nu när jag bor i örebro så blir det lite knöligare.
Sen hade dom drop-in veterinär där också, vilket är jätte bra, för det är nära att gå dit, Torsdag vecka 13 ska vi dit och Bilbo ska vaccineras.

Men så har jag ett bekymmer, ringde en (hundfrisör) igår, Bilbo har fått jätte mycket stubb över hela kroppen :P Och så vill jag att han ska vara van med att man ska kunna ta bort det, utan att han ska bli livrädd.
Men hon säger till mej att man inte ska ta bort håret på Chinese crested !!!!! ( den nakna sorten då) Och ja ba, hum nehe.
Och speciellt inte när han bara är valp. jag orkade inte förklara mer för henne, för hon var ändå så sur, så efter att hon sagt att: det tänker INTE hon göra iaf så la vi på. Lika bra det ! Sur kärring..

Så idag ringde jag Ellinor =)  Och frågade vart hon klipper sina hundar (Hon har en Nakentik och en Puffhane), Hon visste inget ställe, för hennes mamma klipper dom. Så klockan x idag när joakim kommer hem så ska vi åka till Elli så får hon visa hur man gör =) 


Gud va bra att allt löser sej ibland:) 




Bilbo har krypit ner under mitt duntäcke, såå söööt :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken liten sötis du har, här hemma är det två av mina kineser som älskar att bädda ner sig under täcket...man ser dem nästan bara när det är dags att gå ut, haha ;)

2009-09-14 @ 20:50:31
URL: http://escaya.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0