Ny klippt :)

Idag har det varit en lugn idag, Vi har mysit i sängen och lekt med Jennifer som kom och hälsade på idag, hon tyckte Bilbo var jätte söt, vilket jag förstår för det är HAN ju =)
Sen när joakim kom hem från jobbet åkte vi iväg till kvistbro och klippte honom, han var jätte duktig trots att han protesterade lite grann.
Nu ska jag lägga upp lite bilder på honom som nyklippt, kanske inte syns så bra på bilderna men det är stor skillnad iaf =)


Ny klippt och väldigt förtjust i Jennifer ;) (gjorde även lite barnförbjudna saker fy Bilbo ;) )



Jennifer fick inte en lugn stund =)


Jag måste lära mej att hoppa ner från sängen ! :P


Haha matte jag har tagit ALLA kuddar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0