Hejdå Örebro

Idag ska jag och Bilbo ta tåget hem till mamma i Kopparberg, ska bli kul att få visa upp honom innan han växer mera och blir stor, för jag har faktiskt märkt att han växt sen jag tog hem honom :) Måste tala om att han älskar att lära sej saker, han kan så gott dom "sitt"  "snurra" och "dansa"  Det är lättast att träna på kvällen när han är lite "seg"  annars blir han lite för glad och springer åt alla möjliga håll. Det roliga är att jag använder mej av samma torrfoder som han alltid äter och som nästan alltid finns i skålen, men ändå så vill han kämpa lite för att få en mumsbit ur min hand =)

Ne nu hinner jag inte skriva mer, måste kolla tåg och packa ner massa saker, kanske kommer bli en dålig uppdatering då jag inte kommer ta med mej datan till mamma, blir för mkt att bära. Men vi är snart hemma igen, det beror på om Joakim kommer lr inte, Men det ska han väl??.. =(

Ha en bra helg alla =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0